Pazartesi, Kasım 20, 2017

Yeni Bir Başlangıç



Hevesle ve bitip tükenmez bir ilgiyle başlatıp sürdürdüğüm MAH-ZEN'i on yıla yakın bir süredir ihmal etmiş durumdayım. Bugüne kadar dostlarımın ve okurlarımın teşviklerine ve ısrarlarına rağmen tek satır yazmadım, yazamadım; nedenini kestiremiyorum. Bu arada mesleğimi bıraktım ve kendimi emekli ettim. Emekliliğimi sakın dedelerimiz, babalarımız gibi evin bir köşesine çekilip pineklemek, kahve köşelerinde pişti oynamak, kapanıp bitmez tükenmez kitaplar arasında kaybolmak ya da yeis içinde sonumu beklemekle geçirmedim. Aradan geçen sürede yedi yıl daha yaşlandım. Yaşlandım ama yaşantıma yeni deneyimler de ekledim. Enerjimin eskisinden daha düşük olmadığına inandım, inanıyorum. Hayatımın önemli bir bölümünü vakfettiğim ve içindeyken kendimi çok mutlu hissettiğim reklamcılık mesleğini bırakınca ne denli bir yanlışın içinden çıktığımı acı acı idrak ettim; topluma ve insanlara karşı borçlu kaldığımı düşünerek kendimi sivil toplum örgütülerinde gönüllülüğe verdim. Bu arada, yıllar önce terk ettiğim ve içimde ağır bir ukde olarak kalan gazeteciliğimin dürtüsüyle sosyal medyayı mesken edindim. İçinde yaşadığım, daha doğrusu toplumun tamamı gibi içinde debelendiğim sorunları dile getirmek, sebep olanları eleştirmek, bildiğim doğruları söylemek için çaba harcadım, harcamayı sürdürüyorum. Bu arada yaşadığım seksen yılda idrakimde olan ve belleğimde yer eden anılarımı kâğıda dökmeye çalıştım. Okuyanlar için bir anlam ifade eder mi bilmiyorum ve hiç de önemsemiyorum. MAH-ZEN'e aktaracaklarım ilgi görüp okunursa bundan sadece mutluluk duyacağım; umarım bu mutluluğu bana çok görmezsiniz. Selamlar, sevgiler...

Şahin Tekgündüz

Hiç yorum yok: